Midnattsvisning~

Inatt var jag på midnattsvisning. Smått död nu, men det var absolut värt det. Störde mig lite på 3D:n i början, men sen la man inte märke till den. Filmen var asbra och jag kommer skriva vad jag tyckte nu till helgen. Så att ni får en chans att se filmen innan. Satt kvar hela eftertexterna och det är INGENTING efteråt. Det står bara The Hunger Games Mockingjay Part 2 och sen blir det svart. Under eftertexterna så är det bara det nya instrumental soundtracket, inga nya låtar alltså, vilket var lite av en besvikelse. Kommentera vad ni tyckte om ni har sett filmen! Vill höra era åsikter :D
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg filmen ikväll, och det är bara så sorgligt att det är slut nu. Men vad bra den var, och epilogen..... Så fin!

Svar: Håller med, fick sån abstinens när det var slut att jag skippade jobbet och satt och kollade hungerspelen nyheter och pratade med andra fans en hel dag. Som tur är så är inte pressturnén över och vi har DVD släpp att 'se fram emot' också även om det inte alls är samma sak. Kul att du tyckte den var bra! :D
None Vaiho

2015-11-19 @ 19:44:01

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin