Nomineringarna för Oscar 2014~

Vi får alla gratulera Jennifer Lawrence ännu en gång för en Oscars nominering i kategorin "Best Supporting Actress". I och med detta är Jennifer den yngsta skådespelerskan, bara 23 år gammal, i Oscars historia som fått 3 nomineringar. 
Den 86:e Oscarsgalan kommer att hållas den 2:a mars klockan 7pm ET alltså kl 01:00 svensk tid nästa dag. Scowen hostas i år av Ellen Degeneres och tyvärr så är det mitt i sportlovsveckan (vecka 10) för min familj. Och eventuellt så är vi utomlands då... Så jäkla syyynd! Men vilka av kommer att se den live? (: 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kommer definitivt att se live! Så sjukt glad för Jennifer!!! Det är för mig- bara jättebra att det är mitt på sportlovet, tack och lov! Längtar, och om de bara vååågar ge vinsten till någon annan!!!
Kram, Amanda

2014-01-16 @ 22:22:01
URL: http://jenniferlawrencedaily.se
Postat av: Moa

Vart ser man den live?

Svar: Hej! Oscar gick förra året på TV6 live i Sverige. Vet ej hur de kommer göra i år, men jag håller er uppdaterade om vart ni an se den (:
None Vaiho

2014-01-26 @ 02:09:15

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin