Samtal från San Francisco och Oslo premiären får fin-besök!~

Hej på er alla blogg-läsare! Idag är alla biljetter släppta för Catching Fire här i Sverige. Har ni bokat eran biljett? Det har jag och jag blev extra pepp nu när jag fick ett telefonsamtal ifrån San Francisco nyss! Det var google som ringde och kollade så att man hade rätt inställningar inför Google Hangouten med Jennifer Lawrence, Francis Lawrence, Liam Hemsworth och Josh Hutcherson! De ringer runt till typ alla som har anmält sig och kollar allt. Jag är alltså ett steg närmare Hangouten. Hur coolt är inte det? 
Sen vill jag också veta om det är någon av er som fått ett likadant samtal? Av er som anmält er alltså! Kommentera nedan om ni fått det (:
Sen kan vi också berätta att Oslo får besök av Elizabeth Banks, Sam Claflin och Jena Malone den 13:e november! 150kr kostar en biljettet till premiären med dem. Biljettsläpp sker på söndag 3:e november 09:00 på Biografen Colosseum. Undra hur många Oslo bor som tänker övernatta där mellan lördag och söndag? 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin