Mockingjay Part 1 blir #2 i listan om mest efterlängtade filmer 2014~

Enligt Contactmusic så är The Hnger Games: Mockingjay Part 1 den andra mest efterlängtade filmen 2014. Nummer 1 blev Jennifer Lawrence X-men: Days Of Future Past. Se hela listan här.
Min top 10 för 2014 (kan ändras när jag sett filmerna)
 
1. Mockingjay Part 1
2. Divergent
3. The Fault In Our Stars
4.. Transformers 4
5. The Maze Runner
6. Frost
7. The Amazing Spiderman 2
8. Draktränaren 2
9. X-men: Days Of Future Past
10. Captain America: Return Of The First Avenger
(11. Vampire Academy, beroende på hur bra filmen blir, boken var bara sådär...)
 
Vilka filmer ser ni fram emot 2014?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vampire academy och Divergent ser jag fram emot jättemycket! Och the fault in our stars som jag snart ska läsa. Men vampire academy böckerna är jättebra, de blir bättre och bättre (finns 6 stycken), ge dem en chans ;)

Svar: Oj! Läs the Fault In Our Stars nu på en gång! Den är jättebra och är i samma kategori som The Notebook kan man väl säga (:
None Vaiho

2013-12-28 @ 16:45:39
Postat av: Anonym

divergent, mockingjay, the fault in our stars och x-men!!! aaah kan knappt vänta!!!!!!!

2014-01-02 @ 15:27:32

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin