Vaiho is back from the States!~

Hej igen alla läsare. Är väldigt ledsen för den sista ridens dåliga uppdateringar. Men nu ska ni få en förklaring. Jag har varit i USA i två veckor. Fick tyvärr inte skriva något på internet om att jag skulle bort (inbrottssäkerhet) och är som sat väldigt ledsen för det. Så inom de närmaste dagarna kommer ni få en bomb med uppdateringar från min sida också hoppas jag att ni fortsätter följa denna blogg! 
P.s skrev fel i förra inlägget, det är nu på söndag, den 14:e april som MTV Movie Awards kommer att gå och det är då vi får vår teaser trailer! 
Detta har jag köpt Hungerspelen väg på andra sidan atlanten. En cool Down With The Capitol tröja och det officiella Hungerspelen halsbandet ifrån NECA.
Och såg btw denna poster när vi var på bio.

Kommentarer
Postat av: fisseFriade

Omg va glad jag blir <3<3<3 jag har saknat dig så :*

2013-04-09 @ 19:15:18
Postat av: Fisse

Jag vete fan varför min förra komentar heter fisseFriande?? Hela kommentaren blev lite akward med all den kärleken, ville bara klarna saker och ting! Jag tänker inte fria eller så

Svar: haha, gött att du klarade upp så snabbt så att jag läste denna kommentaren innan så att det inte blev akward (:
None Vaiho

2013-04-09 @ 19:17:19

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin