Vinn en resa till inspelningen av Fatta Eld via THG SVERIGE's facebook!~

Nuuuuu! Har tävlingen äntligen kommit ut som jag skrev för några inlägg sedan. Hungerspleen Sverige på facebook skriver så här:
Se hit alla Hunger Games-fans! Vi har just dragit i gång en helt fantastisk tävling. Nu har ni chansen att vinna en resa till USA för att besöka filminspelningsplatsen till "Catching Fire". Totalt är det 13 tävlande länder, vilket innebär att vinnaren också får träffa fans från andra delar av världen, utöver cast och crew från filmen. 

Nu till hur ni är med och tävlar: en vinnare kommer att utses från Skandinavien och denna får ta med sig en vän eller familjemedlem till USA och inspelningsplatsen till Catching Fire. Man tävlar genom att skicka in en video på max 30 sekunder där man ställer en fråga till skådespelarna. Tävlingen pågår t.o.m. den 12 oktober. Vinnaren kommer slumpmässigt att dras från de giltiga bidragen. Åldersgränsen för tävlingen är 13 år (med målsmans tillåtelse). Annars gäller 18 år som åldersgräns.

Tävlar gör ni genom att följa länken nedan (obs! här hittar ni ytterligare information om tävlingen som är viktig att läsa innan ni deltar) Ni hittar även tävlingen länkad i menyn ovan:https://www.facebook.com/thehungergamessverige/app_310561879042564

May the odds be ever in your favor!
Så gå in på länken och ladda upp ert video klipp, och som ovan, may the odds be ever in your favor!

Kommentarer
Postat av: molly

Ska man ställa frågan på svenska eller engelska?

Svar: Kör på engelska om du känner dig bekväm med det säger jag. Men de som väljer ut den som får åka kommer från skandinavien, så du kan säkert köra på svenska också (:
None Vaiho

2012-09-12 @ 18:27:19
URL: http://rosakanin.blogg.se
Postat av: Jessica

Ska man ställa frågan på engelska eller svenska? :)

Svar: Kolla det andra svaret jag gav! (:
None Vaiho

2012-09-12 @ 19:01:20
Postat av: frida

jag är bara tolv! KAN JAG TÄVLA EN DÅ?? jag vill jätte gjärna vara med och tävla! det skulle vara jätte coolt om man vann och fick träffa skådespelarna!plus att jag alltid velat åka till usa!! aja antar att jag inte kan vara med och tävla!! :(

Svar: Fyller du 13 detta år eller inte? Fyller du 13 detta år så kanske de kan göra ett undantag (:
None Vaiho

2012-09-13 @ 15:13:37
Postat av: frida

P.S. jag älskar hungercaatchjay blogg!

Svar: Thanx! (:
None Vaiho

2012-09-13 @ 15:15:41
Postat av: Emma

Är det åldersgräns?

Svar: 13 med målsmans tillstånd eller 18 utan målsman (:
None Vaiho

2012-09-13 @ 16:57:31
Postat av: frida

jag fyller 12 i år

2012-09-15 @ 14:30:47

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin