Live Stream ifrån Röda Mattan inatt! 01:30~

Idag så kommer premiären i Los Angeles att hållas för Hungerspelen. Och Yahoo Movies kommer att bjuda oss internationella fans på en Live Stream ifrån Röda mattan som börjar klockan 01.30 svensk tid. Här har ni länken där ni kommer att hitta Live Streamen inatt. Tyvärr kommer jag inte hålla mig uppe eftersom jag har dragit på mig en förkylning och vill sova. Men troligtvis så kommer man att kunna se den i efterhand.
Hungerspelen fans ligger nu ute och campar på 'The Hob', som Lionsgate kallar platsen där tältarna får campa. Och en glad överrasking för dessa fans var att de fick träffa eller se några av skådisarna ifrån filmen. Slänger upp två videos ifrån det! (:
Source: TheHob

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin