KCA länkar + master inlägg~

Kommer uppdatera detta inlägg inatt om det är nått som speciellt som händer.
+ att jag kommer fixa fungerade länkar så att det går att se det klockan 01:00 från röda mattan och 02:00 ifrån själva galan. Enjoy:
Update: Nu funkar röda mattan!
Röda mattan
Länk1
Länk2
Länk3
Länk4
Länk5
Eftersom live streamen till röda mattan inte fungerar för intenationella fans (letar som en alning men hittar ingen), så bjuder jag på lite bilder istället. Kommer uppdatera fram till själva galan eftersom jag inte har nått bättre för mig när man inte kan se utanför USA.
Willow på Orangea mattan~
Amandla Stenberg på Orangea mattan
KCA är nu över, kommer uppdatera bland annat videon när Josh presenterar ett pris och kanske lite fler bilder ifrån mattan, sovgott nu! (03:40 är klockan nu, någon som höll sig vaken?)

Kommentarer
Postat av: Martina

Enligt erat förra inlägg skulle de svenska tiderna vara 04.00 för röda mattan och 05.00 för galan, eller har det blivit fel någonstans?

2012-04-01 @ 00:22:16
Postat av: Vaiho~

Sv; Trodde att galan gick i Los Angeles, vilket den inte gjorde, så räknade fel i min time converter. Sry för det. Men nu tror jag att det ska stämma! (:

2012-04-01 @ 00:51:36
URL: http://hungercatchjay.blogg
Postat av: Martina

Aha, då fattar jag.

Tur att jag lyckades uppdaterade en sista gång innan jag la mig, annars hade jag la stigit upp vid 5 o missat allt ;)

Tyvärr så verkar inte röda mattan funka på min "location", hoppas det går bättre för er.

2012-04-01 @ 01:15:37

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin