Videos ifrån MMA´s~

Här kommer lite videos ifrån MMA's som gick inatt! Först har vi Best Female Performance som vanns av Jennifer Lawrence!
Videon där Josh vinner Best Male performance:

Get More: 2012 Movie Awards, New Movies

Hungerspelen vinner Best Fight mellan Peeta & Katniss vs Cato. Här nedan accepterar Josh och Alexander priset:

Get More: 2012 Movie Awards, New Movies

Elizabeth Banks vinner best on-screen transformation, älskar detta klipp! xD

Get More: MTV Shows

Det var alla klipp när skådisarna accepterade priser, men nu till det kanske bästa på hela kvällen/natten: kortfilmen som Jennifer Lawrence var med i!

Get More: MTV Shows

Och till sist Josh och Elizabeth på röda mattan:

Get More: 2012 Movie Awards, New Movies


Kommentarer
Postat av: Julia

Det är jätte roligt att du är såå aktiv på bloggen, varje dag jag kommer hem från skolan och sätter på datorn, går jag direkt in på HCJ för jag ÄLSKAR bloggen så sjukt, sjukt mycket. Jag hade sett allt förutom den sista intervjun med Josh och Elizabeth. Men jag blev lite ledsen när Jen inte kunde vara där:(

Älskar din blogg, Mvh Julia :))

2012-06-04 @ 18:56:36
Postat av: Vaiho~

Sv Julia: Tacktacktacktacktack! Bloggen skulle ju inte vara någoting utan er läsare! Tack igen! :D



P.s. jag blev också ledsen att Jen inte kunde vara där. Men vi fick ju åtminstone se henne två gånger! (:

2012-06-04 @ 22:33:46
URL: http://hungercatchjay.blogg.se/
Postat av: c

Det går inte för mig att se någon av klippen! :(

2012-06-12 @ 21:55:21

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin