MTV Movie Awards master post~

Josh och Elizabeth tsm på röda mattan:
Alexander Ludwig på röda mattan:
Josh vann best male performance!
Jennifer Lawrence vann best female performance (tyvärr kunde hon inte vara där men vi fick se en söt video där hon sa till priset: "I can't eat this"):
Update:Här kan ni se video~
"I can't eat this", ännu ett legendariskt citat ifrån JLaw!
Vi vann inte best kiss utan det gjorde twilight för fjärde året i rad. MEN! Vi vann best fight!
Elizabeth Banks vann best on-screen transformation!

Klockan är nu 05:10 och jag tänker gå och lägga mig, fler bilder och videos kommer upp imorron! Höres!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hittar inte något som funkar från röda mattan, Någon länk som funkar? :)

2012-06-04 @ 03:00:13
Postat av: Vaiho~

Hej, galan hade redan börjat när du skrev kommentaren (y) Men hoppas att du ser showen live nu iaf! (:

2012-06-04 @ 03:40:27
URL: http://hungercatchjay.blogg.se/
Postat av: Moa

Sa Elizabeth "That is mahogany!" när hon vann? För hon skrev på twitter att hon skulle det.

2012-06-04 @ 06:58:58
Postat av: Julia

Hej! åh var bra det var! jag trodde jag skulle vara tröttare nu men jag är rätt pigg. Fy vad ledsen jag blev på både Jennifer och Robert Pattinson att de inte var där!! :(( aja :) det var bra iaf.

Kram Julia

2012-06-04 @ 15:09:30
Postat av: Felicia

Haha, Josh ser så liten ut när han står bredvid Al ;)

2012-06-04 @ 20:25:59
Postat av: h

hufr gör du rörliga bilder?

2012-06-05 @ 15:25:25
Postat av: Vaiho~

Sv h: Hej! oftast så snor jag gifsen som de 'rörliga bilderna' heter på tumblr.com, en jätte bra sida för alla oss som älskar gifs!

Ser du gifen i headern? Den har jag gjort i Adobe Photoshop (y)

Finns även gratis sidor där du kan göa egna gifs, typ som http://makeagif.com/

http://www.gifsoup.com/

o.s.v!

Hoppas du fick svar på din fråga (:

2012-06-05 @ 23:21:16
URL: http://hungercatchjay.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin