Meta Golding castad som Enobaria~

Meta Golding har nu blivit castad som Enboria, 'flickan' från distrikt 2 i Fatta Eld. Hur grymt som helst! Tänkte nu berätta för alla som INTE vill ha spoiler varning att jag från och med detta inlägg kommer utan förvarning att spoila saker ifrån boken Fatta Eld. Men inte Revolt. Hoppas det är okay för alla, och om det inte är det så kan ni ju kommentera så kanske jag ändrar mig.
Enobaria är alltså kvinnan ifrån distrikt 2 som tillsammans med Brutus (mannen ifrån distrikt 2), Cashmere (1) och Gloss (1) anfaller alliansen som Peeta och Katniss ingår i och samtidigt dödar Wiress. I det 62:a Hungerspelet som Enobaria vann slet hon sönder en annan speldeltagares hals med bara tänderna och efter att hon hade vunnit så fick hon sina tänder fixade så att de blev huggtänder 'doppade' i guld. Mysigt va? :D
Source: Hungerspelen på facebook
 

Kommentarer
Postat av: Alma

Perfekt!!

2012-08-07 @ 19:01:54
URL: http://misspotterhead.blogg.se
Postat av: Fisse

Jätte bra :D

Spoila på bara, jag tror ändå att de flesta har läst fatta eld

2012-08-08 @ 12:15:01
Postat av: Alva

Skitbra:)

2012-08-08 @ 12:45:06

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin