HungerCatchJay fyllde 2 år den 15:e augusti!~

Shit! Jag visste att det var nån gång i augusti för två år sedan jag och en kompis startade sidan. Men jag missade den! Aja, får säga grattis i efterskott bloggen på 2 års dagen! Tänk att det har gått 2 långa år. Kändes som igår när man satt där och väntade på att Revolt skulle komma ut så man fick läsa hur det gick i revolutionen mot huvudstaden. Herregud. Men nu ser vi fram emot några år till och tack till alla läsare som har följt med mig och bloggarna här genom dessa två år! (:
Någon som kommer ihåg den här gamla designen? xD 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Aw! <3 Grattis!

2012-08-19 @ 08:35:47
Postat av: Idas

På Jens födelsedag? :D Grattis!!

Svar: Jamen visst! (: Thanx!
None Vaiho

2012-08-19 @ 08:36:19
Postat av: Felicia

Jag minns den designen! :)

2012-08-19 @ 14:54:22
Postat av: Fisse

ja juste :D jag minnss den

2012-08-19 @ 18:29:13

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin