Mainstay Pro: Finnick och Annie~

Eftersom vi har fått en hel del nya läsare sen filmen kom ut, så tänker jag dela med mig av Mainstay Pro's Finnick och Annie webb serie. För er som inte vet: Mainstay Pro är ett film bolag som har gjort grymma fan videos av Hungerspelen. Checka in deras youtube kanal här.
Men nedan då? tänker ni nu. Joe, detta är en mini serie på 6 delar som dom nu har satt ihop till en enda lång video. Den handlar om Finnick och Annie (karaktärerna dyker upp i andra boken), och hur de träffades. MEN! det innehåller nästan inga spoilers, då allt är påhittat utom själva karaktärerna. Grymt bra gjort, men den är 22 minuter, så se den när ni har tid! Enjoy (:

Kommentarer
Postat av: Mrs. Odair

Guuuuud, vad fin! <3 Jag blev tårögd på slutet och trots att jag inte gillar Annie/Finnick (det borde vara jag/Finnick istället) så blev jag kär i denna "film"!!!!! <3<3<3 Högsta poäng!

2012-04-10 @ 14:44:29
Postat av: Felicia

Såg de förra veckan, de är underbara! :)

De skrev även idag på sin facebook/twitter att de funderade på att göra en till video, och frågade vad vi fans skulle vilja se! :D

2012-04-10 @ 21:34:27

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin