CDON Merchandise och release datum för DVD:n!~

11:e JULI kan ni skriva upp i era kalendrar! För då kommer Hungerspelen ut enligt DCON.com. Inte officiellt bekräftat ännu, eftersom vad jag har hört så kommer Lionsgate inte släppa DVD:n förren till hösten.
MEN! Om man bokar sin DVD nu, så får man med ett Hungerspelen armband för 0 kronor!
Själv vet jag inte om jag vågar boka, åker bort den 12:e och vill gärna ha med den om jag ska leva 2 veckor utan internet lixom (aaaaa) Någon som har erfarenheter om DCONs leverans tider på ny släppta grejer? Ska ni boka och få med ett coolt armband? Kommentera!
(klicka på bilden för att boka)
Såg också att CDON kommer ha en merchandise där de säljer armband, pennor, väskor, t-shirts, kuddfodral o.s.v. Här har vi fyra exempel på T-shirts!


Kommentarer
Postat av: Emma

De erfarenheter jag har av CDON är iaf att om man förbokar något, så skickar dem det så att man får det på den dagen det släpps. (:

2012-04-06 @ 19:01:46
Postat av: Vaiho~

Emma; Okay, tack så mycket! :D

2012-04-06 @ 21:00:14
URL: http://hungercatchjay.blogg.se/
Postat av: Samira

Det står DVD - svenskt omslag betyder det att det står Hungerspelen istället för The Hunger Games eller är omslaget härmskrikan som på bilden? Vill gärna köpa den "originella"

2012-04-07 @ 11:36:46
Postat av: Emelie

Av min erfarenhet av CDON så får du sakerna du förbokat redan dagen innan det släpps, har hänt mig nästan varje gång :)

2012-04-07 @ 13:29:26
Postat av: Josefin

Tack! Har bokat den nu! :D

2012-04-08 @ 18:33:09
URL: http://powerbee.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin