Lionsgate om Trailern~

"In an attempt to preserve the anticipation and mystery that fans are relishing, the trailer only shows footage from the first half of the film, chronicling events leading up to but not including the Games themselves. After giving fans their first look at all of the book’s beloved characters brought to life, giving viewers who haven’t read the book vital information about the world of Panem, the trailer ends with an electrifying cliffhanger right as Katniss enters the arena."
Jag tycker att Lionsgate gjorde ett helt rätt val. De visar inte för mycket, men heller inte för lite, vilket gör att man dör för att se resten av filmen. Håller ni med mig eller tycker ni att de skulle ha visat mer i trailern, kanske någon Arena scen? Kommentera och disskutera! (:
Source: fi-foxface-ve

Kommentarer
Postat av: Ylvaa

Jag tycker de tog med helt rätt saker, hade velat se mer av Peeta och Katniss kärlek men annars så var den gryyyymt bra!!

Nu måste det bara bli Mars!

2011-11-14 @ 18:57:11
URL: http://ylvaminnie.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag tycker att dom har valt rätt bra saker att ha med. jag skulle självklart vilja se mer, fast man kan ju inte se för mycket, dom måste ju spara lite på det om ni förstår vad jag menar? :) Asså din blogg är as grym! jag lixom avgudar den ( Om man nu kan göra de) haha, önskar att min blogg kunde vara lika bra, det känns skönt att hitta folk som är lika hunger spelen galna som jag! ( mina kompis börjar prata om annat när jag börjar snacka om hungerspelen)haha, så mobbad e jag xd

2011-11-14 @ 21:50:15
URL: http://thehungergamestribute.blogg.se/
Postat av: ina

jag tycker att dom ord eha visat lite mer så att man hade förstått, jag förstod men tex min om någon som inte hör talas om HS tänker säkert vad fan e detta när dom ser trailen. Men annars ÄLSKAR jag deeen !! kan nt vänta arrrgh !! :D

hahah ida jag känner igen mig på det sista xD

2011-11-14 @ 23:12:39
Postat av: ina

borde ha

2011-11-14 @ 23:13:15
Postat av: Stella

Ida du är inte ensam om det, mina kompisar blir galna på mig när jag pratar om hungerspelen.

2011-11-15 @ 06:55:08
URL: http://hungryvamps.blogg.se/
Postat av: Ida

Men dom har läst böckerna fast dom har minne som en guldfisk typ... så jag kan ( som idag ) börja prata om Seneca Crane, och när jag suttit och pratat om det i 10 min kan dom säga att dom inte ens vet vem det är... -.-" haha! awesome dudes :)

2011-11-15 @ 17:48:38
URL: http://thehungergamestribute.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin