Wes Bentley aka Seneca Crane pratar om Hungerspelen~

PopWarp: Kände du igen boken innan du blev castad?
Wes: Ja, jag var bekant med boken, men jag hade inte läst dem. Hur som helst, det har gjort nu och jag kan absolut förstå varför alla är så fästa vid dem, de är så bra.
PW: Vad är det med Seneca Crane som gjorde att han stod ut från de andra?
Wes: Vet du, Jag kan faktiskt inte prata om manuset för att han är lite annorlunda i det än hur han är i boken. Men han är absolute en väldigt intressant karaktär, väldigt konfliktfylld - Det gillar jag att spela. Att bestämma sig för vilka val som är bra och dåliga och vad de betyder för honom.
PW: Även fast du inte kan säga nått i detalj, vad var det i manuset som du tyckte om?
Wes: Det koommer bli väldigt coolt visuellt och jag tror att det är en mycket orginell idé. Det är olikt från alla de andra böcker filmerna. Inte för att slå ner dem, men Hungerspelen har en helt annan vibb än dem. Jag tror fansen kommer att älska det.
Source: The Hob



Kommentarer
Postat av: frida

Sv: för pappa och bodil skulle se något annat och vi har bara tv:en i vardagsrummet nu.

Ja jag hörde om det :O

2011-05-06 @ 11:32:11
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin