Meet Cato and Clove! Tributes of dirstrict 2!~

Meet Cato and Clove kära hungerspelen fans!
Alexander ludwig som Cato och Isabellle Fuhrman som Clove!
Cato är den storvuxne pojken från district 2 som har tränat hela sitt liv inför hungerspelen. Han njuter av att döda och planerar att döda Katniss på det mest plågsamma sätt. Hans "speciella" vapen är hans svärd. Han spelas av den nyblivne 19:årige Alexander Ludwig som (många fans tyckte skulle spela Peeta) har varit med i bland annat Race to Witch Mountain och The Seeker.
Clove är tjejen från district 2 som använder sig mest av sina knivar. Hon planerar att döda Katniss på det mest plågsamma sätt och hon njuter av att döda, precis som sin district kamrat Cato. Clove spelas av Isabelle Fuhrman som har varit med i bland annat Hounddog och Orphan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste säga att jag är besviken! Jag menar när jag föreställer mig Cato och Clove ser dom mer... Ondskefulla ut. Men när jag ser dom som ska spela dom blir jag inte direkt rädd... Jag tycker dom ser söta ut inte ondskefulla.

2011-05-12 @ 09:03:42

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin