Jennifer Lawrence intervju med SpeakEasy & Daily Herald~

När du provspelade för rolen som Katniss, vad var nykeln till att kunna spela henne?
Du måste komma ihåg att hon är en jägare. Hennes ögon är skärpta och hon tar in allting. Hon är alltid redo. Det var en den största förändringarna. Även när hon lyssnar på dig när du pratar, lyssnar hon på luftkonditioneringen och fåglarna utanför.
Det är så mycket internet skvaller och intresse om Hungerspelen. Känner du dig redo för den extra uppmärksamheten?
A. Jag tror faktiskt det finns något sätt att förbereda sig på, jag tror bara att det finns et sätt att acceptera det. Det är faktiskt läskigt, för att vara ärlig. Jag älskar filmen och jag älskar böckerna, och jag ville inte tacka nej bara för att jag var rädd (av granskningen).



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin