Ashley Greene talks the hunger games~



Alla snackar om "The hunger Games" som nästa stora, "Twilight"-lik sak. Har du läst dem?

Jag har absolute hört om dem. Jag är väldigt intresserad av att få kunna läsa de där böckerna för att jag har många vänner som är fans av "the franschise." Jag är upphetsad över att få se den komma ut, och jag är glad för de som får vara med i den, för att den kan förhoppningsvis, bli deras "Twilight."


Tycker du att det är rättvist att folk redan kallar den nästa "Twilight" eller "Harry Potter?"

Jag tycker det är orättvist mot skådisarna att sättta så mycket press på dem. Det är spännande och förhoppningsvis är det. Jag tror det enda negativa är att ha så mycket press på det och jag är säker på att folk vill att det ska vara något eget och inte bli jämnförd med "Twilight" och "Harry Potter," men jag tror att det bara betyder att de har mycket höga förväntningar.

 

Source:Twifans.com


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin