Jennifer as Katniss~

Fick två kommentarer om vad ni tycker om Jen som Katniss.

Bea! skrev:
Hoho, men alltså..
Hon skulle ju kunna passa, men innan jag vet vill
jag se henne riktigt Katniss sminkad..
Så som, hon kommer se ut i filmen.. :D

c skrev:
alltså, ja. jag tycker att hon är för vacker för att vara Katniss. Men man vill ju liksom se henne färdig, sminkad och färgat hår mm.

Tyvärr kan jag inte visa er hur hon ska ut i filmen, vi får vänta på stills och trailar för att se det riktiga resultatet! Men tills dess är det lite kul i att spekulera hur hon faktiskt skulle kunna se ut! Hittade en gif bild på deviantart som ni borde se. Tycker den var lite häftig. Från Jennifer till Katniss med lite klick i photoshop! art by TheSearchingEyes@dA~

Kommentarer
Postat av: Anonym

om man ska ta helt utseéndemesigt så är hon alldeles för vacker för att vara Katniss som "c" skrev, och hon är alldeles för lång med med sina 1.70 cm. Katniss ska vara liten och smidig. MEN, om Susan Collins varit med och valt henne, så litar jag på henne! ;)

2011-03-27 @ 17:57:09

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin