Jen snackar Hungerspelen audition~

Ett litet urdrag för er som inte pallar lyssna på hela intervjun -
Detta säger Jen om Hungerspelen auditionen:
Jennifer diskuterade sin roll och audition med Ryan Seacrest! "Jag läste dem för ett tag sedan och var besatt av dem, för att uttrycka det försiktigt," erkände Jennifer."Förhoppningsvis ska vi göra en bra film." "Jag gjorde en riktigt lång improvisation med Gary Ross - director och det var den mest skrämmande upplevelsen i mitt liv, sade hon. "När jag skulle gå, och när jag hörde att det gick bra, jag var som, " Är du seriös? ​​"Jag hade mitt hjärta i halsgropen hela tiden. Jag har inte varit så nervös en audition länge."

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin