Vinn ett besök to The Hunger Games set! (only in the US and Canada)~

På fredag den 24:e juni 2011 klockan 12.01 västtid, kommer Lionsgate att publicera "The Win a trip to the set of the hunger games sweeptakes" på filmens facebook sida. Genom att klicka "gilla" och följa instruktionerna, kommer fans kunna fylla i en blankett för att delta i tävlingen. Fans kan också tjäna ihop en till blankett genom att dela tävlingen med sina vänner på facebook och twitter att de kommer delta i tävlingen. Tävlingen är öppen för att som bor i USA och Canada och som är äldre än 13.

JAG ÄR Så ARG, för att jag inte bor i USA, tror jag ska flytta dit, skriva in mig som amerikansk medborgare och delta i tvlingen. Fattarni vilken upplevelse? Uhuuh, sör med mig.

Source: ETonline

Kommentarer
Postat av: YlvaMinnie

Kom, så drar vi till USA.

fuck Sverige...

2011-06-23 @ 18:07:31
URL: http://ylvaminnie.blogg.se/
Postat av: viris

Jag

2011-06-30 @ 19:39:54
Postat av: peggy

Jag hänger med!!! glöm att jag sitter här och möglar när man kan vinna nåt sånt!!!

2011-06-30 @ 19:41:38

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin