Woody Harrelson och ryktena om Haymitch rollen~

För några månader sedan gick det et rykte om att John C. Reilly skulle få rollen som Haymicth Abernathy i Hungerspelen. Hursomhelt så förnekade Reilly's talesman att skådisen hade blivit erbjuden att spela rollen, som nu har gått til Woody Harrelson.

John C. Reilly uttryckte sig nyss hans reaktion på ryktena:

"Det som hände var en total falsk historia," säger Reilly. "Jag tror att någon i New York bestämmde, inte vett jag, såg mitt namn i en lista eller så, men helt plötsligt fick jag frågor om ett jobb som jag inte gjorde, och inte fick. 'Wow, jag får det  värsta av två världar: Jag är inte i filmerna, och jag måste svara på varför jag inte är med.'"

Men fortfarande, även fast det krånglade till sig, är han glad för Harrelson. Han är dock inte så glad på internet.

"Woody är bra. Han är min vän och jag är väldigt glad för honom," säger han. "Men allt det här - det är en av de få gångerna som jag har blivit fångad i en sån här konstig ryktesfråga. Det var så konstigt att se, wow, den här personen skrev det, och sedan började alla repostade det och sen blev det taget för att det var sant. Och det blev lixom, hallå?, den första som skrev det ljög!" 

Tycker det är as bra av Reilly att skriva hans version av det hela! Nu vet vi också helt hundra! reilly var INTE på någon audition eller liknande. Det var ryktet som fick honom indragen i hungerspelen kärvan helt enkelt (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att höra hans version av det hela tycker jag! (:

2011-06-17 @ 11:16:31

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin