Ursäkta röran~

Jag kommer under några dagar försöka fixa till lite nya saker till bloggen så det blir lättare att hitta info om t.ex. skådespelarna, districten o.s.v.... Kom gärna med förslag om vad ni vill ha i detta inlägg också! :D

Det jag ville säga var att det kan bli lite rörigt medans jag håller på, är inte helt hundra på hur jag vill ha det än och är heller inte helt hundra på hur kodningen på blogg.se fungerar. Så vi får se hur det blir! :D

Uppdateringen kommer förtsätta ungefär som vanligt (:
// Vaiho@HCJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är AWESOME! :D

2011-06-22 @ 20:07:54
Postat av: Felicia [G A R G A L W E N]

Vad skoj! Kommer du att byta design/header eller blir det bara nytt i menyn? :]

2011-06-22 @ 20:17:35
URL: http://gargalwen.blogspot.com
Postat av: Elin

sv, nee det är jobbets :)

2011-06-22 @ 23:26:51
URL: http://nevnarien.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin