Vaiho is back!~

Först av allt vill jag tacka både Ylva och Carro för hjälpen jag har fått de här två veckorna, och jag kan inte vara mer än jäääävligt glad över er båda. Jag har inte läst alla inlägg så noga eftersom jag precis kommit hem, men en överblick har fått mig att inse: ni äger.
Och tack igen. P.s jag vill prata med båda av er så snart som möjligt! :D
För mig väntar nu 4 timmars bilfärd hem innan jag är uppe i norrland och sedan ska jag direkt iväg igen. Men jag lovar, att uppdatera mig på allt ni har skrivit ohc kommenterat under kvällen och natten.
Sedan vill jag gärna höra med er av vad ni har tyckt om de båda skribenterna under de här två veckor, vad ni tycker har bra/dåligt, o ja, ni hajjar grejjen right?
Gör det tills ikväll, så skulle jag vara väldigt glad! :D Uppdateringen kommer kanske att vara lite seg här i början innan jag har fått igång bloglovin som vanligt igen, så ni får stå ut med mig! Vi ses ikväll! :D
Och sorry för ett långt personligt inlägg xD

Kommentarer
Postat av: Ylvaaaaa

Välkommen tillbaka! Det har varit superkul! Tack för att jag fick möjligheten! :D

2011-07-25 @ 17:14:24
URL: http://ylvaminnie.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin