Tributes har segrat! Vi fans har fått vårat "smeknamn"~

Med endast 213 röster så vann Tributes över Mockingjays.
Vi vet att det är många som inte är nöjda med namnet, men majoriteten vinner denna gång!
Men får självklart kalla sig vad man vill om man är ett Hungerspelen fan, och om jag ska vara ärlig så tror jag inte att Tributes kommer bli så populärt här i Sverige(?)
Vi kanske ska ha en svensk omröstning om vad vi ska heta i Sverige? :D Om jag får... ska vi säga tre kommentarer, om att vi ska ha en svenska omrötsning och en egen poll om vad vi Svenska Hungerspelen fans. Så försöker jag kontakta några andra svenska fan-sites och föreslå att vi skall göra en poll tillsammans. Vad tycker ni om det? Kommentera! C:

Kommentarer
Postat av: Therese

jag gillar tributes! :)

2011-07-02 @ 13:21:17
URL: http://theresejohanssooon.blogg.se/
Postat av: Sara

JA! Är inte så nöjd med tributes, skulle hellre ha District 14 eller mockingjays...

2011-07-02 @ 14:20:33
URL: http://ettfemsju.devote.se
Postat av: Anonym

ja

2011-07-02 @ 16:44:39
Postat av: Felicia [G A R G A L W E N]

Jag tyckte Tributes var ganska bra, men på första röstningen valde jag Rebels, tyckte det var lite coolare ^^

Men visst, en omröstning skulle vara kul. Vi kanske kan kalla oss Katniss, som växten hon är döpt efter? Kanske blir konstigt, men aja, haha x)

2011-07-02 @ 17:09:11
URL: http://gargalwen.blogspot.com
Postat av: peggy

Älskar District 14, men det fanns inte som alterantiv i omröstningen... :(



2011-07-02 @ 21:53:15
Postat av: lisa

ja för omröstning !

2011-07-02 @ 23:20:12
Postat av: Hanna

Skitbra blogg! Hittade den precis, har letat efter en Hungerspelen-blogg länge (där det uppdateras ofta) Så tack för att du driver denna blogg :)

2011-07-03 @ 00:37:35

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin