Presentation.

Ja, det är jag som är extrabloggaren! xD
Jag heter Caroline Johansson, men alla kallar mig Carro så det är vad jag kommer kalla mig här i bloggen! :) Jag kommer från värmland men bor just nu i dalarna men ska flytta till gävle, krångligt va? xD Jag är sexton år och jag har gillat hungerspelen sen jag var fjorton år (:. 
Första gången jag läste Hungerspelen var för förrförra julen, och det var lite utav en slump. Jag älskar att läsa och vi var hos min morbror och hans sambo på jul då, och det var hon som hade boken. Hon erbjöd mig att få läsa den och så började jag läsa. Och älskade den, jag blev helt kär i den! Sedan läste jag dem andra och jag älskade dem (älskar dem fortfarande såklart! xD) också. 
Jag sökte runt lite på internet för ett tag sedan och då kom den här bloggen upp. Tyckte den var jätte bra, speciellt att den var på svenska så alla vi svenska hungerspelen-fans slipper surfa in på dem engelska sidorna och översätta! xD 
Jag har alltid gillat att skriva och när Vaiho skrev att hon ville ha en extrabloggare blev jag nyfiken. Jag skrev och sa att jag gärna skulle vilja bli extrabloggare och ja.. här är jag nu! :D
Det var allt, om ni orkade läsa allt haha xD
Lägger även upp en bild på mig, dock en gammal och suddig en men i alla fall en bild! xD
Aja, jag kommer i alla fall blogga tillsammans med Vaiho, hoppas ni tycker det är okej hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: Ste

2011-07-26 @ 10:24:38

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin