Alex Pettyfer as Finnick Odair?~

Jag har faktiskt alltid tänkt mig att Alex Pettyfer skulle kunna passa som Peeta, men nu gick det upp för mig att han är way to old för att spela Peeta. Peeta är 16 år i första filmen, och Alex är 20 och fyller 21 i April.
Då slog det mig! han skulle passa perfekt som Finnick i andra filmen! Jag menar, han har den perfekta kroppen (hehe) och är  en grym skådespelare :'D
så, nu vill jag höra vad ni tycker.
Alex pettyfer as Finnick Odair? Kan ni se honom som Finnick? Real or not real?
Art by omnomnom-monster@dA

Kommentarer
Postat av: Anonym

för mig har det alltid varit så här: kaya som katniss eller Jodella Ferland.

Som Gale tycker jag av någon konstig anledning Taylor Lautner ( haha xD) och som Peeta tycker jag Alex Pettyfer eller Liam Hemsworth... Jag vet att dem är lite för gamla men dem kan ju sminka dem så de ser yngre ut eller nått ^^

Som Finnick tycker jag Robert ( som är way to old) men jag tänker på håret xD

2011-03-05 @ 10:14:36
Postat av: felicia

Håller med dig till tusen men vem ska då vara peeta lixom? haha :p

2011-04-15 @ 17:40:45
URL: http://knop.blogg.se/
Postat av: Anonym

tuff bild!

2011-04-15 @ 18:03:56
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker absolut att han kan spela Finnick men jag önskar att han var yngre så att han kunde spela Peeta!

2011-05-02 @ 15:29:55

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin