Tillbaka på måndag~

Känns surt att åka iväg till fjällen nu när Hungerspelens casting är i full gång. Därför har jag bestämmt mig för attt skaffa en till bloggare till bloggen.
Medans jag är borta, så vill jag få mail av dom som är intresserade av attt blogga tillsammans med mig här på HungerCatchJay. Skulle vara azum och det var någon söderut eftersom jag själv bor i norrland! Vilket betyder att vi har lov olika veckor o.s.v. Aa, ni hajjar poängen tror jag.
Kommer välja ut någon som är ett hungerspelen fan och framförallt har tid! Maila till [email protected]
Det som gärna får vara med är:
-Namn
-Ålder
-Vart du bor
-Vad du har för andra intressen.
-Och övrigt (typ, varför du skulle vilja blogga o.s.v)
P.s. TÄNK INNAN NI SKICKAR ETT MAIL. Har ni tid eller känner att ni bara kommer orka blogga i ½ år så skit i det. Vill helst ha kvar dig som bloggare så länge ni har lust! Och det ska vara kul, inget tvång att blogga om något så roligt som hungerspelen.
Förhoppningsvis så väljer jag en andra bloggare innan norrlänningarnas påsklov är slut (söndag  v.16 blire va?) Kommer nog ta kontakt med vissa som jag tror skulle bli bra genom min privata msn och snacka lite med er! Haha, blir ni rädda nu? xD
Men som sagt: skriv ett mail till [email protected]


Slänger upp en bild på mig själv också så ni inte tror att jag är 47 år gammal eller nått!~
Och btw, om ni ska lämna ut uppgifter om er så kan ju jag också göra det så blire rättvist?
Jag heter Sara, är 16 år och bor i Sundsvall! Vi höres på måndag!

Kommentarer
Postat av: albert albertsson

coolt <3 <<^^>>

2011-04-24 @ 10:55:19
Postat av: YlvaMinnie

O: O: O: Vart i norrland bor du? O:

2011-04-26 @ 10:00:09
URL: http://ylvaminnie.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin