Saoirse Ronan talks about Auditioning for The Hunger Games~

Efter att ha sett ditt vilda uppförande med pil occh båge gjorde det lätt att föreställa sig dig som huvudpersonen, Katniss, i hungerspelen. Jag vet att du pratade med dom någon gång. Gick det väldigt långt?
Jag tror att varenda tjej som var ute efter Katniss roll. Jag läste manuset och sånt. Jenniferr Lawrence gör det nu så dom letade alltså efter någron lite äldre. Jag tycker det är en stor roll för henna att spela, och om jag hade spelat den, hade det varit alldeles för likt "Hanna" för att hon är en skogstjetj som trivs bra i skogen och runt i naruren... Men jag tror Jennifer Lawrence kommer göra ett grymt jobb, hon är en bra skådis. Och jag hoppas att den gör boken rättvisa.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin