Liams broder Chris Hemsworth pratar med MTV~

"Vi kör alla våra saker tillsammans och workshops och sånna saker," fortsätter han. "När som helst nu, tror jag att han kommer att sätta igång någonting."

När Josh pressade på för mer specifika detaljer, lät Chris några ord slinka igenom som vi inte hade förväntat oss. "Jag hjälpte honom med auditionen. Vi läste våra repliker tillsammans." säger han. HÅLL I HATTEN. Menar du att, du, Hammar-svingande förkropsligade Gud, läste replikerna för en 16-årig hjältinna?

"Det gjorde jag. Jag svär till gud om det." Svarade han med ett stort leende och ett skratt. "Jag läste det, och satte min flickiga amerikanska brytning på." Också slutklämmen:  påverkad att ett högt surrande, gav Chris oss hans bästa Katniss intryck genom att säga, "Hey, how are you?"

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin