Kiernan Shipka som Primrose Everdeen?~

11-åriga Kiernan Shipka har förvandlats från en alldeles utmärkt liten skådis till ett äkta kraftpaket, hennes oroliga Sally så full av oro och ilska, på en gång helt utlämnad i ansiktet av hennes besvikna föräldrar och på något sätt tuffare och bättre än båda två. Men nu med Mad Men's produktion schema försenades, öppnas Shipkas lediga tider på ett mycket intressant sätt. I höstas berättade hon för EW att hon planerade på att spendera sin lediga tid till att utforska möjliga filmroller. "Jag skulle älska att göra en stor actionfilm ,sade hon. Åh lilla älskling, får vi föreslå The Hunger Games?

Jag skulle aldrig ens överväga Shipka i rollen som Prim, Katniss "kära och oskyldiga" yngre syster som ursprungligen valdes till att delta i Hungerspelen, där en säker död väntade henne. Men nu kan jag inte få ideén ur mitt huvud. Flickan har en bra famtid, med många fans som vill att hon skulle få en Emmy förra året. Hon är 11 år gammal - Prim är 12 i början av trilogin- och jag kom att tänka på det, Shipka ungefär ut som Jennifer Lawrence.


Source: Mockingjay.net

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin