Chris Hemsworth pratar om relationerna till Liam och Josh!~

"Jag jobbade med Josh Hutcherson i Red Dawn och hade så roligt med honom," sa Hemsworth.
"Jag håller fortfarande kontakten med killen. Och Liam, uppenbart så gör vi saker tillsammans och gör auditions och jobb tillsammans. Efter att ha arbetat med de båda, måste jag säga att de är otroliga skådisar. Och det är den bästa kombinationen. De känner varandra utanför det här också, och jag kunde inte bli gladare över att dom ska joba med varandra, särskilt med en sån här film med en så mycket fans," Lade Hemsworth till.
"Folk är väldigt engagerade och passionerade över det, och jag tror de kan känna sig tygga i att (the filmmakers) har gjort rätt val."

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin