Katniss and Rue scene!

Lite behind the scenes med Katniss and Rue. Jag har ju nu fått reda på att det är blivande James Cameron (säger vi som) John Lyde som har ressigerat denna. Lägger upp några behind the scenes bilder och skriver lite kort kul fakta som jag har tagit från MockingJay.net. Dock står det på engelska där. Man får hoppas att ni har lärt er något i skolan då! (:
Var det svårt att gråta? Var det riktiga tårar i scenen? Om det var det, hur gjorde du för att få fram dom? Scenen gjorde så att jag grät! (Och det har det gjort för många andra också)
Savanna Kylie Lewis aka Rue:
Att gråta i en scene är inte svårt när känslorna från scenen byggs upp - du känner det och börjar gråta. Det var riktiga tårar.

Danielle Chuchran aka Katniss:
Aw, haha ja det var riktiga tårar i scenen. När jag har en känslomässig scene som den här, sätter jag in mig själv i karaktärens situation. Visionen och tanken på att någon jag bryr mig om väldigt mycket, ligger i mitt knä döende var tillräckligt för att få fram känslorna för den här scenen.



Dani aka Kattnis är en skådespelare, tränad i att slås, brottas och skjuter pilbåge. Vad tycker ni om henne som katniss?



Lyde (director) sa att han visste att Gary Ross troligtvis skulle bli director för hungerspelen när han filmade in den här - men han ville att några av hans unga skådespelar vänner skulle få en chans att visa deras talang i dom här dramatiska rollerna.
-"Jag visste att några av mina vänner skulle bli perfekta till dom här rollerna, och jag ville att Lionsgate skulle få se deras talang" Säger Lyde.


Vad var det mest roliga att spela in?
Savanna: Spjutet i min mage!


Kommentarer
Postat av: flidus

är det dom som ska göra filmen oxå? o.O

2010-11-23 @ 08:24:25
URL: http://flidus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom passar faktiskt bra!

2011-05-02 @ 16:06:43
Postat av: Filippa :))

Det är inte dom som ska göra filmen, 2 ''original trailer'' finns ute på YouTube. Rue spelas av en annan person och det gör Katniss också.

2012-01-04 @ 14:11:29

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin