Igår var det 100 dagar kvar till Catching Fire premiären i USA~

Igår var det 100 dagar kvar till CF premiären i USA. Filmen kommer ut den 20:e i Sverige. I några veckor nu har Lionsgate teasat oss om att de kommer släppa en nyhet när det var 100 dagar kvar och här är den nyheten.

CATCHING FIRE KOMMER ATT HA VÄRLDSPREMIÄR I LONDON DEN 11:E NOVEMBER!!!!!!
 
Holy banan säger jag bara! Hur grymt som helst! Jag planerar på att åka dit om jag får med mig någon hemifrån. 
Jag ska försöka ta reda på så mycket info om premiären som möjligt för er och skriva det här, så att ni vet vad jag vet (: 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men guuuud! min faster bor i London, jag måste bo sätta mig hoss henne då! HERRE GUD VA ROLIGT
Hoppas hon inte tar illa upp för jag kommer inte god ta ett nej xD

2013-08-16 @ 19:51:29

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin