Skaparna - Vaiho speaks out~

Tänkte sno en liten intervju som The Hob gjorde typ igår. De blev intervjuade av QualityLogoProducts, så klicka på länken om ni vill läsa en intervju om fan - siten The Hob!

Orsaken till varför jag gör den här är för att ni ska få veta lite mer om personen som skriver alla inlägg, också har jag för mig att någon sa till mig att berätta lite om mig själv, så här kommer det! Och för er som vill veta extremt mycket kan kika in på min "persolina" blogg.

When did you start the site?
Jag och en polare startade bloggen runt augusti 2010, typ 20-30 dagar innan mockingjay (revolt) kom ut på engelska. Först var det bara en kul grej och efter ett tag tröttnade min polare och jag fortsatte, och nu har det väl blivit mer och mer seriöst även afst det fortfarande bara är en kul grej.

How much time do you spend on running HCJ?
Lägger ner iaf en timme varje dag, och upp emot 3 på att kolla/leta/söka saker som är relaterat till hungerspelen. Blir självklart mindre om det är mycket i skolan.

What makes you so passionate about The Hunger Games that you’re willing to put all this time and (money) into the web site?
Jag är ett freak i min natur, och sitter vid dator från det att jag kommer hem från skolan (och även under skoltid, haha) till det att jag går och lägger mig.
Jag har freakat Harry Potter, Twilight, Vampire Diaries och Hungerspelen och freakar de fortfarande, men Hungerspelen har jag fastnat för.
Böckerna har jag snart läst 7 gånger så de är väl dem som jag mest har fastnat för och är andledning till att jag vill freaka sönder alla nyheter om filmen! (:

What’s the most rewarding thing about working on the site?
Det mest givande för mig som svensk med att jobba med något som är så stort i USA är självklart engelskan.
Har aldrig varit en stjärna på språk i skolan men efter att ha kollat på talkshows och översatt en hel del texter så kanske jag kammar hem ett MVG i till sommarn!


Hoppas det var liiiiiite intressant att läsa iaf.... (för dom som orkade läsa allt) och har ni nå mer frågor så kommentera och skriv blogg/mail så svarar jag... kanske! (:

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin