Tyck till! :)

Hej, har lite mer frågor åt er som jag hoppas ni vill svara på! :)
Vilken tycker ni har gjort den största förvandlingen inför sin roll i hungerspelen? Menar på att Jennifer Lawrence var blond innan hon skulle spela Katniss, som är brunett och Josh Hutcherson som är mörkhårig och ska spela ljushåriga Peeta och Liam som är något mitt i mellan och ska spela mörka Gale :)
Själv tycker jag nog Jennifer (Katniss) har gjort den största och bästa förvandlingen! :) När jag först fick reda på att hon skulle spela Katniss ( i just denna blogg ;) ) så googlade jag henne ( google is your friend! xD ) och tyckte hon var fin, visst, men absolut ingen Katniss. Ljushårig och inte alls som Katniss är beskriven i boken. När bilden på henne som Katniss släpptes blev jag chockad. Var det verkligen samma person? Och det var det ju såklart xD Men hon har verkligen blivit Katniss för mig nu, och hoppas hon spelar henne väldigt bra i filmen! :) 
Men vad tycker ni? Jennifer (Katniss), Josh (Peeta) eller Liam (Gale), Vem har gjort den största förvandlingen? Kanske någon av de andra skådisarna, Kommentera och tyck till! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med om att Jennifer(Katniss) har gjort den största förvandlingen men jag har ännu inte sätt någon bild på Josh(Peeta) som blond men hittills är det Jennifer(Katniss). :)

2011-07-18 @ 17:48:07
Postat av: Clara

Josh (Peeta) ska inte genomgå någon större förändring har jag läst, han ska fortsätta vara mörkhårig. Nu måste jag bara skriva och se om någon håller med mig när jag säger: DE BORDE HA BYTT ROLLER!!

Den ljushårige och mer muskulöse Liam passar min bild av Peeta perfekt, medan den något mindre och "vildare" Josh skulle göra en bättre Gale. I sina andra filmer har Josh ofta spelat mörkare roller, något han gör väldigt bra så därför tror jag han skulle vara bättre som den rebelliske Gale.

Var bara tvungen att få ur mig lite här, ingen av mina vänner har någon aning om vad det är för bok xD

2011-07-22 @ 21:12:02

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin