Vad ska jag göra till den 23:e mars?

Det har TheHungerGames firechat satt ihop en video på nämligen. Listan är på 100 saker du kan göra till premiären, och jag har redan gjort några! Tänker därför nämna dom och inspirera er att göra något kul, så kanske jag kan blogga om det, om ni fotar/spelar in det. Maila isf [email protected] om ni vill dela med er av era skapelser/uppleverser i bloggen! (Hungerspelen relaterade grejjer såklart)
1. Börja i bågskytte - Jag gick i bågskytte i ca 2 år, det är as kul, men svårt i början.
2. Övertala 5 nya personer att läsa Hungerspelen - Har lätt fått minst 7 personer att läsa dom, mer svenska fans! :D
3. Göra din egen Hunger Games wallpaper/bakgrund - Bloggens header var ifrån början en bakgrund som jag gjorde till min dator.
4. Se MainStay Pro's Annie och Finnick short movies när de kommer ut - Har ni inte sett de två första än, så se dom!
5. Göra en egen Hungerspelen T-shirt - Jag gjorde inte en T-shirt, men ett annat tryck framför en dörr. Lite textil färg, penslar, en papp tallrik att balnda färgerna på också klart! Hur snyggt som helst, denna hänger ramför en ful vit dörr ;) (Klicka för större)
Här kommer hela listan:
Hoppas att jag kanske iaf har inspirerat några av er (:
Source: HungerGamesTrilogy
/Vaiho

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh, super! Nu vet jag vad jag ska hålla på med de närmaste månaderna :D

Får säkerligen tiden att gå snabbare ;)



ps, ang skådisarnas filmer så går Journey to the middle of the earth med Josh Hutcherson på Julafton 20-22 på sjuan ;)

2011-12-18 @ 16:15:43
URL: http://mybutterflyfield.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin