Skådisarnas filmer~

Är en ny kategori som jag hade tänkt skapat. Hade tänkt att vi kan se föregående filmer tillsammans här på bloggen, för att sedan diskutera och kommentera om den. Kan vara kul att se föregående filmer om skådisarna i Hungerspelen har gjort, och framtida filmer som de gör!
Om denna idé blir av så hade jag tänkt skriva ett inlägg om filmen påå torsdag eller fredag, sedan får man hela helgen på sig att försöka se den på något sätt, och på söndag eftermiddag kväll så har vi chatt-tid och diskuterar filmen i ett chat forum eller liknande!
Det kanske inte blir varendra helg, men iaf varannan hade jag tänkt!
Vad tycker ni om denna idé? Något som ni tycker  verkkar roligt och skulle vilja göra? (: Kommentera!
Är en ny kategori som jag hade tänkt skapat. Tänkte att vi kan se filmer tillsammans här på bloggen, för att sedan diskutera och kommentera dem. Kan vara kul att se föregående filmer som skådisarna i Hungerspelen har gjort, och framtida filmer som de kommer att göra!
Om denna idé blir av så hade jag tänkt skriva ett inlägg om filmen på torsdag eller fredag, sedan får man hela helgen på sig att försöka se den på något sätt, och på söndag eftermiddag/kväll så har vi chatt-tid och diskuterar filmen i ett chatt forum eller liknande!
Det kanske inte blir varendra helg, men iaf varannan hade jag tänkt!
Vad tycker ni om denna idé? Något som ni tycker verkar roligt och skulle vilja göra? (: Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Stella

2011-08-20 @ 21:08:28
Postat av: Stella

Det låter jättekul! <3

2011-08-20 @ 21:08:51
URL: http://hungryvamps.blogg.se/
Postat av: peggy

låter kul, pappa har Winters Bone på sin dator , kan vi kanske börja med den?

2011-08-20 @ 23:18:11

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin