Tävling!~

Tävla med Hungerspelen Sverige på facebook. Läs nedan vad ni behöver göra för att få chansen att vinna fribiljett, nyckelring, mockingjay-pin, örhänge och trilogiboken!
Tävlingsdags! För att fira att filmen snart är här tävlar vi ut den sprillans nya utgåvan av "Hungerspelen - trilogin" och fina merchandiseprylar till filmen.

Tävlingen pågår till och med onsdag 19 november (premiärdatumet för Mockingjay del 1). Lycka till! 

Vinster:
1-3e pris: Trilogiboken, Mockingjay-pin, örhängekit, fribiljett
4-5e pris: nyckelring, fribiljett

Uppgift: Fyll i orden som saknas i låttexten till Lordes "Yellow Flicker Beat" och besvara tre frågor. Svaren ska skickas till [email protected] tillsammans med ditt namn och din adress.

Frågor:
1. Vilket år släpptes första boken i trilogin (i USA)?
2. Vem har regisserat Mockingjay del 1?
3. Natalie Dormer är en av flera nya skådespelare vi ser i Mockingjay-filmerna. Vilken karaktär spelar hon?

Låttext:
I'm a __1__ cut from marble, smoother than a storm
And the scars that mark my body, they're silver and gold
My blood is a flood of __2__, precious stones
It keeps my veins hot, the fires found a home in me
I move through town, I'm quiet like a _ 3__
And my necklace is of rope, I tie it and untie it

And now people talk to me, but nothing ever hits home
And people talk to me, and all the voices just burn holes
I'm done with it (ooh)

This is the start of how it all ends
They used to shout my name, now they __4__ it
I'm speeding up and this is the
Red, orange, yellow flicker beat __5__ up my heart

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin