Vi söker en till bloggare!~

Skolan har inte riktigt hårdstartat för mig än, men snart så drar jag och två vänner igång ett UF företag och jag känner att jag inte kommer kunna lägga ner så mycket tid på bloggen som jag kanske skulle vilja göra. Därför söker vi just nu en till bloggare på HCJ! Vi vill helst att du skall kunna vara med oss minst ett år och att du kan grundläggande html. Merit är förstås om du har bloggat tidigare på någon fan-site, och om du har det, länka gärna bloggen till oss! (: 
Kanske hittar vi någon skrivsugen, eller så gör vi inte det. Och sjäääälvklart ska du älska hungerspelen! Skriv lite om dig själv till: [email protected]



Kommentarer
Postat av: Fisse

Lycka till :)
Vet ni något om annie? Det är min näst favvorit och jag är jätte orolig att de har tagit bort henne D8

Svar: Hej! Tyvärr så vet vi ingenting om Annie än så länge. MEN! går man in på https://www.facebook.com/TheHungerGamesMovie/app_432927770063734 så kan man se längst ner att det är en 'mystery' person om inte komer från något distrikt och som inte har bliviti castad ännu. Jag hoppas att det är Annie. För hon har kanske inte så stor roll i denna film, men i de två sista har hon en väldigt viktig roll!
None Vaiho

2012-09-07 @ 22:06:31
Postat av: Mjau

Åh, jag skulle söka, men saknar html-kunskaper och meriter. Jag hoppas att ni hittar nån, älskar bloggen. ^^

2012-09-07 @ 23:59:44

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin