Castingarna för Fatta Eld är nu igång!~

acting-auditions.org har nu lagt ut officiella castingarna för Fatta Eld. Här är de skådisar som ska castas:
  1. Johanna Mason, female, sarcastic and often cruel victor from District 7.
  2. Beetee and Wiress, an older couple, dark hair, pale skin from District 3, very smart.
  3. Finnick Odair, male, mid-20′s, very handsome, tall, tan skin, bronze hair, green eyes.
  4. Blight, male, mid-20′s, mentor and tribute District 7. Won a previous Hunger Games.
  5. Romulus Thread, male, mid 30′s – 40′s, new Head Peacekeeper of District 12.
  6. Twill, female, mid-30′s, teacher, escapes to District 12 where she meet Katniss.
  7. Bonnie, female, 17, crooked teeth, chocolate brown eyes, escapes to District 12 with Twill.
  8. Wiress, female, 40ish, tribute from District 3, dark hair, pale skin.
  9. Bristel, female, 17-19, miner in District 12.
  10. Leevy, female, 17ish, dark hair, gray eyes, Katniss’ neighbor from District 12.
  11. Cashmere, female, late 20′s, classic beauty, long blond curls, arrogant District 1 tribute.
  12. Gloss, male, mid-20′s, Cashmere’s brother. Mentor, victor, career tribute.
Märker ni vilka som fattas på listan? ANNIE OCH MAGS!??!?!?!
Annie kan jag förstå om de inte väljer att ha med, för hon är inte med så mycket i bok två. Men mags? En av dom fucking fan tributes som ska in i arenan??!??!!!??! Vad tycker vi om det? D:
Source: hungergamesina

Kommentarer
Postat av: Saga

Antingen så har dom redan hittat en Mags eller så har dom förlorat sina hjärnor...

2012-05-16 @ 20:23:07
URL: http://sagaester.blogg.se/
Postat av: Ananclara

Men Mags är ju fan en av de viktigaste persnerna ju!! Först Madge och nu Mags! Hur tänker dom?!

2012-05-16 @ 21:24:24
Postat av: Saga(den andra Saga)

Asså NEEEEEEJ

2012-05-17 @ 11:04:48
Postat av: Victoria

Va! Jag fattar inte är det dom här dom ska börja casta dom ska väl casta andra tributes också eller???

Tänk om dom ändrar på historien omg

2012-05-17 @ 13:09:48
Postat av: Nellie

Åhh, vad irriterad jag blir! Hoppas att de redan har hittat någon som ska spela Mags, annars blir jag sjukt lack! Och Annie också, hade hoppats på att hon skulle vara med i catching fire! Men tycker också det är konstigt att de inte har med Brutus och Enobaria! Tycker de känns som två viktiga karriärister, och Chaff och Seeder... (heter de så?)

Men tror det blir bra ändå, längtar såå mycket! :)

2012-05-17 @ 13:40:44
Postat av: Julia

dafuq, trodde att det skulle vara som när hungergames hade casting, alltså att alla spelare från distrikten skulle castas. DE MÅSTE JU VARA MED. OCH JAG HADE VELAT SE ANNIE. ):

2012-05-17 @ 14:30:10
URL: http://beloved.blogg.se/
Postat av: erica

Fan vad dåligt om hon inte är med! Blev besviken över att Madge inte var med...dom behöver ju inte utelämna alla med mindre roller

2012-05-17 @ 14:36:59
Postat av: Almson

SERIÖST VAD JAG HATAR DOM JUST NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! INTE MAGS! (ANNIE ÄR VÄL OK, MEN ÄNDÅ!) GRRR, I'M GONNA KILL YOU!

2012-05-17 @ 17:50:43
Postat av: Almson

MEN hoppas iaf att de redan har hittat ngn som spelar dem, för annars... >:( Och om någon knäppis spelar finnick kommer jag att strejka. eller inte, men typ. :)

2012-05-17 @ 17:52:48
Postat av: Erica

BLÄ!! Men dom kanske redan har hittat en som ska spela henne? Om hon inte är med blir jag sur!

2012-05-17 @ 20:46:59
URL: http://ericahff.blogg.se/
Postat av: Tove

Dem får varken ta bort mags eller annie!!!!! jag hoppas att dem redab har hittat dem! vart hittade du det här? när jog kollade på länken du la upp så funkade den inte :( vill du länka igen? :)

2012-05-18 @ 17:24:12
Postat av: Vaiho~

Tove: kolla länken i sourcen! Där hittade jag alla info som jag la upp (: Man kan ju bara hoppas att de har fel!

2012-05-18 @ 22:59:46
URL: http://hungercatchjay.blogg.se/
Postat av: Nellie (annan än den som kommenterade först som "Nellie")

Det här kan faktiskt inte stämma, vaddå, skulle dem ha mindre karaktärer än vad det ska vara med i spelen? Det går ju inte ihop, de måste ju vara ett visst antal.

2012-05-19 @ 10:31:44
URL: http://eiillen.tumblr.com
Postat av: Linnéa

Men vad fan nu kan dom inte vara seriösa! Magde gick att ta bort (trots att mina vänner och jag var djupt besvikna) Men seriöst MAGS? Hon spelar ju en sjukt viktig roll enligt mig, DOM.MÅSTE.HA.MED.HENNE.

2012-05-20 @ 11:22:28
URL: http://bokbuse.blogspot.se
Postat av: Anonym

Plutarch då D:

2012-05-20 @ 20:31:55
Postat av: Anonym

Meeeen läs artikeln på hemsidan!!!

Det står ju att det är NÅGRA av karaktärerna som ska vara med i filmen som står på listan men att det kommer fler!

Chilla..

Btw så står det att dom snart kommer att börja casta men inte nu...

2012-05-20 @ 23:22:17

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin