Philip Seymour Hoffman har blivit erbjuden rollen som Plutarch Heavensbee~

Enligt The Hollwood Reporter är ryktena om att Philip Seymond Hoffman blivit erbjuden rollen som Plutarch Heavensbee sanna. Vi vet inte vad hans svar är ännu, men Lionsgate kommer säkerligen att gå ut med officiell info kring detta snart. Här är vad The Hollywood reporter skriver:
Philip Seymour Hoffman received an official offer to play Plutarch Heavensbee in Catching Fire, Lionsgate’s sequel to The Hunger Games, The Hollywood Reporter has confirmed.

Hoffman’s name had circled the role for several weeks, but an offer formally went out Monday, the same day the actor ended his 18-year association with his agency, Paradigm.

Vad tycker ni om detta? Han har varit med i bland annat MIssion Impossible 3 och Moneyball. Kommentera vad ni tycker!
P.s. Plutarch är huvudansvarig för spelen i andra boken. Alltså han som dansar med Katniss och visar henne klockan.
Source:Mockingjay.net

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tror faktiskt att han skulle passa. I ansiktet påminner han mig om den Plutarch som jag har föreställt mig, bara att jag inte hade föreställt mig honom blond, haha.

2012-06-13 @ 21:41:27
URL: http://imaginethefuture
Postat av: Alma

Bara han färgar håret brunt är han väl ok :)

2012-06-13 @ 21:50:45

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin