TheCapitol.PN~

Nu ska jag försöka förklara TheCapitol.PN på ett hyfsat sätt. Hoppas det på något sätt hjäper er.
TheCapitol.PN är en officiell sida som Lionsgate har gett sitt godkännande till. Sidan är alltså inte så kallad fan made (som PanemOctober är).
På TheCaitol kan du skapa ett eget DIP (district identification pass) där du kan ladda upp en bild på dig själv, skriva in namn, födelsedatum, land och stad. På ditt DIP står även vad du håller på med i ditt distrikt (t.ex så håller jag på med smycken (jeweler)).
Efter att du har skapat ditt DIP kan du på facebook träffa andra ifrån hela världe som är ifrån samma distrikt som dig. Du hittar länken till ditt distrikt under ditt DIP som du skapat.
Har du fortfarande problem med att registrera dig? Det hade även jag i början, jag fick connecta om med twitter hela tiden. Om och om igen, och när jag bytte dator, fungerade det. Så testa byta dator, och gör det några gånger (det fick jag göra) och om det ändå inte fungerar så kan ni kommentera här så kan vi försöka lösa det tillsammans!
Så här ser mitt DIP ut med lite censurerade grejjer:
Hoppas det hjälpte lite iaf!

Kommentarer
Postat av: flidus

seriöst nästan alla destrikt har fått sina pass förutom 10 som jag är med i... -.-

2011-10-09 @ 23:35:30
URL: http://flidus.blogg.se/
Postat av: Emma

FUNKAR INTE!!!! utbrott -.-'

snälla hjälp mig någon???

2011-10-12 @ 18:09:32
Postat av: Mimmi

Yeaaah, distrikt 1 :D

2011-10-12 @ 20:19:54

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin