Jennifer Lawrence intervju med PopWarp~

PW: jag är nyfiken - Kan du jämföra träningen mellan "X-men" och "Hunger Games?
Jennifer: Katniss träningen är hemskt mycket roligare. "X-men" var typ  två krävande pass varje dag, men "Hunger games" är mycket roligare.  Det är springning och hoppning och klättring och kombinera alla dessa saker.
Det är  längre - typ 4 timmar - men jag upptäcker det inte förren efteråt - då jag svimmar [skrattar].

PW: Just nu, pratar alla, och deras mammor munnar om hur förväntansfulla de är för filmen, men vad tycker du är bäst med dem?
Jennifer: Jag älskar att det är en sjuuk berättelse om vår värld med verklighetstrogen TV och som är besatt av brutalitet. Vi har blivit så okänslig av denna chock faktor. Vi ser människor som dör på TV, vi ser kroppar och blod på kvälllena nyheter. Också upprepar historien sig själv. Sen finns det vissa scener när det seriöst ser ut som Gladiatorerna. Romersk historia - folk som mördar annat folk för inget annat än underhållning. Jag tycker allt det där är genialt och slagkraftigt ooch fascinerande.

Vilken av de tre böckerna ser du mest fram emot att filma?
Jennifer: Troligen "Mockingjay," men "Hunger Games" som en nära två:a. Jag säger det för att i Mockingjay (Revolt) får jag bli "Joan of Arc". Förutom att jag lever och få berätta om det!
Source: PopWarp

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin