Nu går det att beställa hem 'Men of the Hunger games' på Press-stop!~

Press-stop har nu 'The Men Of The Hunger Games' tillgänglig på sin sida! För att undvika det som hände mig förra gången så skall jag beställa den redan ikväll! XD
Tidningen kan även finnas i någon utan pressbyråns butiker, vet att den finns i Stockholm, men inte i min stad Sundsvall inte! Så här skall beställas! Vem mer ska beställa den? (:
Update: HAHA, glömde att slänga upp länken, här kommer den! (går även att klicka  på bilden).

Kommentarer
Postat av: anna

vet du vilket datum tidningen kommer ut i pressbyrån ??:)

2011-09-02 @ 20:20:43
Postat av: c

nu har jag köpt den c: loooooveeee

2011-09-07 @ 07:29:28

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin