Epilogen i boken kommer att visas (REVOLT SPOILERS)~

Nina Jacobson (producent) twittrade detta den 21:a maj. Frågan var om epilogen kommer att vara med i filmen. Och jacobsen svarade att vi inte skulle oroa oss för det! Woho! Ser ut som vi får se Katniss och Peetas barn i filmerna :D
Sedan har vi fått reda på (via The Hunger Games Exclusive) att Effie kommer vara med i Mockingjay filmerna. I boken är hon inte med alls (de nämner henne bara några gånger), men det ser ut som att hon kommer att få plats i filmen också. Kul tycker jag, vad tycker ni?
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag tycker det ska bli super kul jag älskar Effie

Svar: Jag med (:
None Vaiho

2014-05-28 @ 14:57:59

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin