Info: Oscarsgalan 2014~

Nu har jag fått reda på att Oscarsgalan sänd på Kanal 9 i år! Redan kl 22:20 börjar sändningen och slutar runt 06:00.

 22.20
Vägen till Oscarsgalan
I detta program: En insidesrapport inför Hollywoods stora natt. Showen innehåller alla toppkategorier, de största överraskningarna, och exklusiva intervjuer och bakom kulisserna-rapporter. Originaltitel: Road To Gold, An Academy Award Preview. 

23.00
Oscarsgalan - Röda mattan
I detta program: Direkt från Hollywood. Vi följer filmstjärnornas och Hollywoodkändisarnas ankomst till Oscarsgalan och deras bejublade entré längs den röda mattan till ackompanjemang av smattrande kamerablixtar och jublande fans. Originaltitel: An Evening At The Academy Awards: On The Red Carpet The Arrivals (2014). 

01.00
Nedräkning till Oscarsgalan 2014
I detta program: Direktsänt införprogram från Hollywood. Med bara minuter kvar till världens största filmfest räknar vi ner till Oscargalan 2014. Originaltitel: Academy Awards Pre-Show 2014 (Oscar's Red Carpet Live). 

02.30
Oscarsgalan 2014
I detta program: Direktsänd gala från Hollywood. För 86e gången är det dags att dela ut det finaste priset i filmens värld, Oscarstatyetten. Filmeliten samlas inför världens ögon på Dolby Theatre i Hollywood, Los Angeles för att få veta vilka som stod för 2013 års bästa prestationer på vita duken. Nominerade är bland andra Sandra Bullock, Meryl Streep, Judi Dench, Leonardo DiCaprio, Julia Roberts och Martin Scorsese. Programledare: Ellen DeGeneres. Originaltitel: Academy Awards 2014.
Läs mer på Kanal9Play.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och min kompis har som tradition att se hela galan, från början till slut. Kommer nog behöva skolka en dag från skolan...upps!

Svar: Lol, hoppas på sovmorgon och inställd lektion då! Går du media/film eller liknande kan du säga att det är allmänutbildning att se på Oscars för medieelever! När jag var som mest freaking brukade jag sova på eftermiddagen och sedan gå upp när det började (: Lite tips från mig!
None Vaiho

2014-02-20 @ 17:51:13

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin