#TickTock10 - biljetter till premiärerna i Europa!~

#TickTock10 har nu öppnats på TheHungerGamesExplorer. Denna gång så släpper Lionsgate att Berlin, Madrid och Rom också kommer vara en del i världsturnén i Europa. Se datumen nedan:
 
London - 11:e november
Berlin - 12:e november
Madrid - 13:e november
Rom - 14:e november
Paris - 15:e november
 
Och i och med att de släpper detta så går de även ut med att ett lycklig fan som bor i USA eller Canada och är över 13 år, kommer att random väljas ut till det stad som får mest tweets! Är du med och tweetar något av dessa får du även #TickTock10 badgen på TheHungerGamesExplorer och 100 sparks!
 
#CatchingFireLondon 
#CatchingFireBerlin 
#CatchingFireMadrid 
#CatchingFireRome
#CatchingFireParis

Sedan har man chans att vinna om man
1. Följer HungerGamesUK på twitter och retweeta den tweet där det står att de lottar ut 2 biljetter från UK.
2. Skriva #TICKTOCK10 och #CatchingFireBerlin i en tweet för att tävla i Tysklands tävling.
3. Skriv #PremiereEnLlamas i en tweet och retweeta denna tweet --> eOneSpain för att delta i Spanien.
4. Skriv #LaRagazzaDiFuocoRoma i en tweet för att vara med i Italiens tävling. 
5. Retweeta och favorita denna tweet för att vara man i Frankrikes tävling.
 
OBS!!! Jag fattar ingenting av de som de har skrivit på deras sajter eftersom det inte är engelska, så jag har INTE kollat upp tävlingsreglerna i varje land. Kanske måste man bo i landet för att kunna tävla, vad vet jag. Så det är ingen garati på att detta fungerar bara så att ni vet. Men jag tyckte inte att det skadade och försöka så jag har gjort det (:
Source: TheHob
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin