Tyskland biljetter~

Hej alla ni som bor i tyskland! Och jag säger förlåt till alla i Frankrike. 
Det är nämligen så att biljetterna till Paris-premiären sålde slut på endast 1-minut!!!
Bättre tider för ni som tänker gå i Berlin. Biljetterna till Catching Fire premiären i Berlin kommer att släppas den 2:a november. Sen kommer jag inte uppdatera så mycket mer om sådant här. Man får helt enkelt hålla koll själv om man tänker gå på en av premiärerna. Och kommentera om ni tänkte gå på en av de i Europa! 
Source: Mockingay.net
 

Kommentarer
Postat av: Moa

När tror du att biljetterna kommer att släppas i sverige? :)

Svar: 1-2 veckor innan premiären eftersom det är en ganska stor film. Annars brukar ju biljetterna släppas samma vecka som filmen har premiär (:
None Vaiho

2013-10-08 @ 22:52:45
Postat av: Anonym

Kommer du uppdatera när biljetterna släpps i Sverige?

Svar: Jajjamensan. Ett tips kan vara att gå in på sf.se, leta reda på catching fire och trycka på påminn mig. Där skirver du in din mailadress också kommer SF att massutskicka ut ett mail till dig när biljetterna släpps.
None Vaiho

2013-10-09 @ 12:40:58
Postat av: johanna :)

vet du åldersgränsen?

Svar: Hej,Just nu är inte åldersgränsen satt. Så fort jag vet kommer jag uppdatera det här på bloggen.
None Vaiho

2013-10-09 @ 15:27:13

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Följ HCJ på:
bloglovin